Конференція «Підвищення ефективності уроку шляхом впровадження сучасних педагогічних технологій»

14 грудня 2021 року о 15:00 год на платформі Zoom відбулася онлайн-конференція учителів предметів природничо-математичного  циклу закладів освіти Розвадівської сільської ради на тему «Підвищення ефективності уроку шляхом впровадження сучасних педагогічних технологій». Учасники конференції виступили з доповідями, в яких поділилися досвідом використання сучасних технологій на своїх уроках.

 Розпочала конференцію Лукомська Мар’яна Євгенівна, вчитель хімії Розвадівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів, яка ознайомила присутніх з необхідністю використання технологій електронного навчання e-learning на уроках природничих дисциплін.

 «З метою активізації та інтенсифікації навчального процесу використовую ігрові технології як на уроці, так і в позаурочний час. Навчальна гра передбачає ігрове моделювання подій та явищ, що вивчаються, вона також має чітко поставлену мету навчання»,- стверджує Іваницька Галина Северинівна, вчитель географії Веринського ЗЗСО І-ІІ ст.

На уроках фізики Гасин Марія Василівна (Київецький ЗЗСО І-ІІІ ст.) часто використовує технології ситуаційного навчання, бо аналіз ситуації дозволяє  учням засвоїти знання та набути навичок і вміння практичного вирішення складного завдання, бачити різноманітні можливості та підходи до вирішення проблем.

Вчителі математики Кітинська Марія Петрівна (Черницький ЗЗСО І-ІІІ ст.), Загорецька Любов Федорівна (Держівський ЗЗСО І-ІІ ст.) та Дидишин Світлана Іванівна (Крупський ЗЗСО І-ІІ ст.) наголошували на важливості використання традиційних методів навчання під час вивчення основних тем з математики, звертали увагу на формування в учнів ключової компетентності «підприємливість та фінансова грамотність». Педагоги ділилися досвідом використання кейс-методів, які відкривають для учнів  широкий простір, для творчості, самостійності, розвивають практичне мислення, уміння аналізувати інформацію, формулювати і розв’язувати проблеми, а також формувати життєві компетентності.

Конференція тривала довше запланованого часу, адже кожен із учителів хотів якомога більше розповісти про свою роботу на уроці та поділитися своїми напрацюваннями.

Поширити