Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами

Міністерство освіти і науки України надає методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році. Про це йдеться в листі МОН.  У межах реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 р. № Читати більше проМетодичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами[…]

МОН підготувало роз’яснення щодо нового навчального року

Особливості навчання під час карантину, перший урок про 30-річчя незалежності України, реформа шкільного харчування і формування мережі ліцеїв. Про це та інше йдеться у листі-роз’ясненні МОН керівникам департаментів (управлінь) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій, керівникам закладів загальної середньої освіти щодо початку 2021/2022 навчального року. У 2021/2022 навчальному році освітній процес у закладах загальної середньої Читати більше проМОН підготувало роз’яснення щодо нового навчального року[…]

Порадник для директора закладу дошкільної освіти щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти

До нового 2021/2022 навчального року в межах державно-приватно-громадського партнерства Державна служба якості освіти України спільно з Асоціацією працівників дошкільної освіти та Цифровим видавництвом МЦФЕР розробили електронний порадник для директора закладу дошкільної освіти «Як створити та розбудувати внутрішню систему забезпечення якості освіти». «Кожен керівник і педагогічний колектив дитячого садка, його засновник мають прагнути створити якісний заклад дошкільної Читати більше проПорадник для директора закладу дошкільної освіти щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти[…]